Коли потрібний ремонт або заміна двигуна?
Основний чинник, що впливає термін служби ДВЗ, – природне зношування. Виробники рекомендують проводити огляд та реставрацію агрегату кожні 200 тис. км. Це виключає ризик несподіваної поломки.
Несправності можуть бути обумовлені й іншими причинами, тому не завжди можливий ремонт двигуна та потрібна діагностика для уточнення технічного стану агрегату. Це такі фактори:
- порушення експлуатаційних умов (часті різкі гальмування чи прискорення);
- часта робота мотора знижених або підвищених оборотах;
- тривала робота двигуна при зниженій або підвищеній температурі (нижче –20 або більше +35°C);
- їзда у міських пробках;
- перегрів;
- залягання маслознімних кілець;
Зважаючи на різноманітність причин поломки, ми спочатку проводимо діагностику. Надалі вирішуємо, який варіант краще: ремонт двигуна чи його повна заміна.
Ми визначимо точну причину поломки для того, щоб заміна двигуна чи ремонт були виконані якісно.
- ушкодження піддону;
- попадання агресивних компонентів у мастило;
- несправність фільтрів;
- заводський брак;
- використання неякісного мастила чи палива;
- проблеми із системою упорскування пального;
- неправильно підібрані свічки.
Основні ситуації, коли потрібно звернутися до нашого сервісу:- погіршення технічних характеристик;
- зниження динаміки;
- поява диму нехарактерного кольору;
- нагар на свічках;
- шум та стукіт;
- проблеми під час запуску ДВЗ;
- надмірна витрата мастила та палива.